Overnatting

Overnattingsplasser

Overnattingsplassene som benyttes i forbindelse med Hydro Cup er:Sande Skole

Sande skole ligger i sentrum av Sunndalsøra og er den største barneskolen i Sunndal kommune. Skolen ligger idyllisk til ved siden av ungdomsskole, videregående skole, sportshall og svømmehall. I nærgmiljøet har vi ellers kommunalt idrettsanlegg og fritidsområde med skibakke og lysløype. På begge sider av dalen rager de nærmeste fjelltoppene over 1300 meter opp. Sunndal vidaregåande skole

Sunndal vidaregåande skole ligger i nærheten av Sande stadion, ca. 2 km fra Sunndalsøra sentrum og like i nærheten av Sande Skole og Sunndal Ungdomsskole. Skolen har omlag 280 elever, og om den ikke er så stor, er variasjonene store. Skolen har i alt 7 grunnkursklasser.Sunndal Ungdomsskole

Sunndal ungdomsskole er helt ny og stod ferdig til bruk til skoleåret 2009/2010 og ligger på Sande tett ved idrettsanlegg og svømmehall.

Grøa Samfunnshus ligger på Grøa i Sunndal Kommune ca. 7 km. fra kommunesentret Sunndalsøra i retning Oppdal.

Løykja Skole. Barneskole med noe redusert kapasitet. Ligger på Grøa - ca 10km fra sentrum retning Oppdal.  Tredal Skole

Tredal skole er en fulldelt barneskole. Den ligger , ca. 2 km vest for Sunndalsøra sentrum, d.v.s. i retning Molde.  KARTLINK

Voksenopplæringssentret (Internasjonal Skole) Nyoppusset skole i sentrum av Sunndalsøra.

Annen overnatting

For de som ønsker annen overnatting enn skole så anbefaler vi denne linken på sunndal.com:

Overnattingsplasser i og rundt Sunndal

Kart over overnattingsplasser 2018 her kan du trykke på de forskjellige overnattingsplassene og få opp kontaktinfo.

Overnattingsreglement

OBS! Pga av mye dyrt datautstyr o.l. er det eget overnattingsreglement for Sunndal Ungdomskole, reglene som gjelder bare her er markert i rødt.

overnattingsreglement_for_sunndal_ungdomsskole.pdf

  • Sunndal Ungdomskole er en helt ny skole med veldige mye dyrt utstyr – spesielt datautstyr. Lagleder må derfor gå gjennom rommet sammen med vakt og signere sjekkliste for datautstyr (se neste side) før spillerne slipper inn. Lagleder skal også signere rommet ut igjen.  
  • Datautstyret på rommene skal ikke brukes/røres, med mindre annet er avtalt.  
  • Det enkelte lag er erstatningsansvarlig for skader som måtte oppstå på datautstyr. 
  • Det skal brukes innesko på trinnområdene. Sko settes ved døra inn til korridoren. Spør vakt hvis dere er usikker.  
  • Det skal ikke brukes åpen flamme inne 
  • Innkvartering av spillere og ledere skjer på skoler på Sunndalsøra og i nærheten. Romfordelingen får årets cup finner du her.
  • Overnattingssted finnes en i vedlagte fil "Fordeling overnatting". Deltagerne må selv sørge for sovepose og liggeunderlag      Rommene blir gjort i stand fra kl. 17.00 første arrangementsdag.  
  • Hvert overnattingssted har et vaktrom. Her får du opplysninger om romfordeling mm.  
  • Alle rom er merket med idrettslagets navn og klasse.  
  • Løsøre og annet inventar i rommene skal ikke røres eller skades.  
  • Skal rommet forlates, sørg for at døren blir låst. Verdisaker må ikke etterlates på rommet.  
  • Fotballsko skal tas av før man går inn i bygningen.  
  • Fotballsparking eller annen form for ballspill er ikke tillatt inne i eller rett utenfor overnattingsstedet. Enkelte steder kan ha spesielle regler for dette.  
  • Det skal være fullstendig ro på overnattingsstedet senest kl: 23:00
  • På hvert rom skal det om natten befinne seg minst én voksen lag- eller reiseleder. 
  • Har dere behov for vekking, kontakt vakten.  
  • Sørg for at overnattingsrommene holdes ryddig. Utenfor rommene skal det være søppelsekker hvor papir etc. kan kastes. Hvis sekken mangler, kontakt vakten.  
  • Sørg også for at toaletter, dusjer og garderober er ryddet etter bruk. Hvis toalettpapir etc. mangler, kontakt vakten. Kast ikke papirhåndklær o.l. i toalettet. Dette fører til tetting av avløp.  
  • På avreisedagen skal rommene ryddes og forlates tidligligst mulig og senest kl. 14:00.
  • Det er dusjer og garderober tilgjengelig både i Sportshallen og ved Sande Stadion som er åpne til turneringen er ferdig. Disse kan benyttes av alle lag.  
  • Før rommene forlates skal alt papir etc. plukkes opp og kastes i søppelsekk.  
  • Eventuelle skader skal umiddelbart meldes til vakten. Ved større skader kan det bli snakk om erstatningsansvar. Alle rom blir inspisert etter turneringen.


 Sjekkliste datautstyr mm i de enkelte rommene, klikk for større versjon.



Levert av IdrettenOnline